.

Вітаю вчителів-філологів та всіх небайдужих до рідної мови на своєму блозі.Сподіваюся на плідну співпрацю з колегами.

11.06.2013

Краса слова




Діти про рідне ласкаве слово...



Якби я був ласкавим словом,
Плекав би мовоньку свою.
Цвіли б усі слова, як ружа
І чисті, як сльоза, були.
Слова добра, любові й миру
Були б найкращі на землі.
Не забувай слова ласкаві,
І їх даруй усім, дитино,
Люби, шануй, оберігай
Ти нашу мову солов'їну.
Бистров Микита, 5-б клас
Я , слово ласкаве, бадьорю. Я, слово ласкаве, даю надію. Я, слово ласкаве, лікую. Я хочу бути теплим сонечком, щоб усіх зігріти своїм теплом.
 Сливоцька Людмила, 5-б клас
Скільки у світі слів ласкавих, добрих, ніжних… Матусечка, мама, бабуся, бабуня… Слово добре і ласкаве лине як музика, сяє в небі як райдуга…
Бірюкова Ліза, 5-б клас